יום שבת, 29 ביוני 2013

השגרה המתוקה.

קבלתי מחברת עלית -שטראוס.

ערכה קטנה ומתוקה להתנסות במוצר החדש מסדרת ספלנדיד הכוללת שוקולד מריר 70% עם תפוז,70%עם קפה,
70% עם פירות יער ו85% שוקולד מריר מעולה ..

חשבתי לעצמי נו באמת מי לא אוהבת שוקולד שיקום אל תישאלו מי קמה אני ולא אחרת ולמה זה מכיון שאני לא אוהבת שוקולד .אך כל דיירי הבית אצלי ישבו וזללו וטעמו מכל טעם וטעם וכמובן עוד הספקתי לאפות עוגות לשבת מהשוקולדים....

והנה אני משתפת אותכם במתכון מעולה קל להכנה וטעים בטירוף ..נו שיקומו ויגידו לא טעים לי !!!

מצרכים לעוגת שוקולד:                          העיסה שוקולדי לעוגה לפני האפיה ...

כוס וחצי סוכר
4ביצים
תתכבדו בעוגות שוקולד .
כוס שמן
כוס מיץ תפוזים
1/2 2 כוסות קמח תופח
כף נס קפה
4כפות קקאו
100 גרם שוקולד מריר חתוך לקוביות קטנות.

אופן ההכנה:
להכניס את הסוכר ואת הביצים לקערת המיקסר לערבל עד לקבלת עיסה תפוחה קרמית .להוסיף בהדרגה את יתר המצרכים לשמן 2תבניות אינגלש קייק לצקת את העיסה לשתי התבניות להניח על תבנית התנור .
לחמם את התנור לחום של 170 מעלות בינתיים לקחת עוד שוקולד מריר לגרר מעל העיסה לאפות בתנור כ-45-50 דקות או עד שהמזלג יוצא מעט יבש ...

אחרי האפיה ניתן לצקת מעל סירופ מייפל או סירופ שוקולד ...
והנה לכם עוגה לקפה טעימה וממליצה בחום.

תודה לתפוז שכבד אותי במוצר מתוק ולא שגרתי להתנסות...



























מאחלת הרבה הנאה ...ותודה על השיתוף והתגובות .
באהבה לינדוש

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פשטידה אישית