יום חמישי, 3 בנובמבר 2011

קציצות בשר .

 קציצות בשר בתוספת תפ"א ירושלמי .אפונה.ובטטות

המצרכים לקציצות:
קילו בשר טחון (אני שמה חצי בקר וחצי הודו)
חצי חבילה פיטרוזיליה קצוצה.
2בצלים קצוצים.
2פרוסות לחם או 4כפות פירורי לחם.
תבלינים,כפית פלפל שחור,כפית כמון,כפית כורכום,כפית בהרט.חצי כפית קינמון.
חצי כוס מי סודה לשתיה.

הירקות :
רבע כוס שמן רגיל
2בצלים .
3-4 שיני שום.
קילו תפ"א ירושלמי מקולף וחתוך לחצי.
4בטטות חתוכות לקוביות.
חבילה אפונה קפואה.

אופן ההכנה:
מכינים מכל המצרכים לקציצות לעיסה מכניסים למקרר...
בנתיים לוקחים סיר מוסיפים רבע כוס שמן רגיל פורסים את הבצלים לפרוסות מוסיפים אותם לסיר מוסיפים את האפונה
מערבבים היטב מין טיגון קל ,מוסיפים את שיני השום קצוצים או שלמים(אני מכניסה שלמים)
מוסיפה 2כוסות מים נותנת רתיחה קטנה ,בנתים מוציאה את העיסת הבשר לשה היטב מכינה קציצות קטנות ומכניסה לסיר
מוסיפה פפריקה מתוקה .ופלפל שחור .בערך כף מכל תבלין.
נותנים להתבשל בערך 40 דקות על אש קטנה בסוף מוסיפים את התפ"א ירושלמי ואת הבטטות נותן עוד בישול עד שהתפ"א
רכים מעט ..(ניתן להוסיף רסק עגבניות לתבשיל אני לא הוספתי )
והנה לכם ארוחה יפה וחגיגית וכמובן גם בריאה בלי טיגון.

באהבה לינדוש .
תודה שבקרתם אותי במטבחי הקט .
שתפו את החברים שלכם בבלוג שלי .תודה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

לאוהבי לחם