יום שבת, 8 ביוני 2013

ספר לילדים ולכל המשפחה .."בית משוקולד"

קבלתי מייל מבלוגיה של בר ששת שהיא מעלה כל פעם קופונים למוצרים ..כמובן שלא תמיד אני מגיבה ומשתתפת.

הפעם כן השתתפתי בהגרלה לקבל את הספר בית משוקולד של הסופרת שיבולת ברזני.

היתי צריכה לכתוב למה מגיע לי לקבל את הספר !!!

נכון שאני לא אוהבת  לשוקולד  אך בית משוקולד אין אחד שלא ירצה לקבל ..

בקשתי את הספר לנכדות המתוקות שלי ...וזהו שכחתי מזה ...אחרי כמה ימים קבלתי מייל שאני ברשימת הזוכות לספר ..

ואם אני רוצה שהסופרת תירשום הדגשה שאני הרשום כמובן שבקשתי שזה לנכדות שלי ...

קבלתי דואר רשום מעטפה גדולה ולא ידעתי על מה הדואר ומפתאום מעטפה גדולה פשוט שכחתי שאני אמורה לקבל ספר..

והנה הספר ממליצה בחום על הספר ..





תודה לסופרת שיבולת על המתנה המדהימה ..

שבוע טוב עם בשורות טובות מלינדוש




2 תגובות:

  1. לינדוש מתוקה,

    על פי ההשקעה רואים שאת אישה נדיבה,טובת לב,ויודעת לפרגן.

    אני מתרגשת מהמחווה ומודה לך מקרב לב.

    שלך,

    שיבולת

    השבמחק
  2. שיבולת תודה על הספר הבית משוקולד הגיע לנכדות שאוהבות שוקולד...

    בכייף לפרגן לך אשה יקרה...

    לינדוש.

    השבמחק

פשטידה אישית